niedziela, 4 maja 2014

Bohaterowie

 Z góry zaznaczę, że przedstawienie postaci odbywa się z perspektywy głównej bohaterki, żebyście ją lepiej poznali. :)






 Hejka ;) Ta na górze to ja - Natalia Białoszewska. Siedemnastoletnia wariatka, mieszkająca z rodziną  na odludziu,zwanym Sarminów, około 10 km od Wrocławia. Moja mama nie pracuje natomiast ojciec ma mały klub motocrossowy w którym ja robię za mechanika. Mój straszy brat - Dominik - jest jednym z zawodników. Mam jeszcze dwóch braci i siostrę - Piotrek (13), Kamil (4), Ania (4). Wszystko było by fajnie, gdyby nie fakt, że ... Nie, nie będę zdradzać historii, wszystkiego dowiedziecie się w swoim czasie. To teraz przejdźmy do reszty osób.



Wiktoria Kot, o tej dziewczynie mogłabym pisać powieści ale postaram się jej opis skrócić. Jest moją najlepszą przyjaciółką od zawsze i w sumie jedyną, reszta to sami chłopacy. Tak jak ja ma siedemnaście lat a w klubie ojca jest prawnikiem. Tak dobrze czytacie nie skończyła jeszcze liceum a już ma prace jako prawnik, a co najlepsze w tym samym czasie jest na stażu u sławnego prawnika Johna Clifforda. Jak dla mnie to wow, ale ona by to określiła jednym słowem - yolo.



A to jest właśnie Dominik, mój dwudziestoletni brat, gdy zmywa naczynia. Jednak nie myślcie sobie, że zdarza się to często, rzekłabym że raz na ruski rok. Ma on dwie pasje: jedną jest motocross a drugą nienawiść do Luke'a Hemmings'a i jego paczki. Jeśli nienawiść można nazwać pasją, którą "zaraził" mego ojca. Nie miałabym nic przeciwko tej "pasji "gdyby nie fakt, że Luke jest moim chłopakiem i właśnie w ten sposób zaczyna się cała historia. Szlak, miałam nie zdradzać szczegółów. No trudno to idźmy dalej.



A o to Luke, trochę już o nim słyszeliście ale może dopełnię. Ma dwadzieścia jeden lat i mieszka z rodziną i przyjaciółmi w Ostrowie Wielkopolskim. Hemmings jest Australijskim kierowcą motocrossowym, ścigającym się w jednym z polskich klubów. Z wzajemnością darzy nienawiścią mojego brata, od czasu kiedy... no właśnie nikt nie wie od kiedy dokładnie, bo większość nawet nie wie o co im poszło, ale tak mniej więcej mieli po 8 lat. I do tej pory są zażartymi wrogami tworząc swoje "bandy" i nawzajem walcząc między sobą. Prawdopodobnie nie zrozumiecie ich toku rozumowania, ale uwierzcie ja też. Hmm, przejdźmy teraz do jednego z "bandy " brata, będę tak skakać z jednych na drugich ;)


Maciek Kucharski ma dwadzieścia lat i ściga się w klubie mojego ojca. Mieszka na tej samej wsi co my, więc często widzę go na śniadaniu. Jest jednym z niewielu znajomych mojego brata, który twierdzi, iż do Luke, Ashton'a, Calum'a i Michael'a (reszty wrogów mego brata) nic nie ma. No ale wiadomo, przy ludziach się nie przyzna przecież to facet.


Ashton Irwin - dziewiętnastoletni australijski kierowca motocrossowy, jeżdżący dla polskiego klubu. Do Polski przeprowadził się wraz z młodszym bratem - Harrym (8) a ich rodzice zostali w rodzinnym kraju. On tak jak Calum i Michael próbuje utrzymywać przyjaźń z klubem brata, ale ewidentnie druga strona nie jest skłonna odpuścić. Jak tak patrze na to zdjęcie to muszę przyznać, że sexsownie wygląda w okularach. 


Bartek Szymański - ha! ten dwudziestolatek nieźle nam namiesza w historii, więc przyzwyczajcie się do niego. Jeździ dla klubu mego taty. Znamy się już naprawdę długo, pewnie dlatego, że mieszkami na wsi która liczy 60 osób, ale mniejsza z tym. Jedno jest pewne, nie ważne ile błędów popełnił, jest moim najlepszym przyjacielem.


Calum Hood - wariat, wariat i jeszcze raz wariat. Nie będę się już powtarzać gdzie jeździ i kim jest z narodowości, bo wszystkie nie polskie nazwiska w opowieści pochodzą z tego samego kraju - Australii. Jedyne co powinnam wspomnieć to fakt iż ma osiemnaście lat i próbuje utrzymywać przyjaźń z klubem mego ojca. 


 Kuba Malinowski ma dziewiętnaście lat i pracuje jako mechanik w klubie mojej rodziny. Był, a może jest moim kumplem, nie wiem. Pewne jest to, że nieźle namiesza i zdenerwuje. Sam fakt znoszenia go w warsztacie jest okropny. Musze wziąć porządny wdech, bo to wszystko potrafi doprowadzić do szału.


Michael Clifford - ostatni z grupki Hemmingsa. Ma dwadzieścia dwa lata, ale fakt iż jest najstarszy, na prawdę nie czyni go odpowiedzialnym, uwierzcie na razie na słowo. Jego ojciec jest sławnym prawnikiem u którego w tej chwili Wiktoria ma praktyki. Większość z was robi prawdopodobnie w tej chwili coś w stylu "aaaa to dlatego je ma" i macie świętą racje, zagadka wyjaśniona. :)


Została nam już ostatnia postać a konkretniej główny kierownik zamieszania .. nie no żartuje ktoś kto by go znał i to czytał właśnie by się opluł ze śmiechu. Dawid Kasprzak to najcichsze dwudziestodwuletni letnie dziecko pod słońcem. Chłopak jest opiekuńczy, troskliwy i spokojny. Zapytacie pewnie wiec, co robi w opowieści ? Więc, jest mechanikiem. Ze względu na dwa kroki do jego domu, strzeliłam mu dziś taką sweet focie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Mam 17 lat. Uwielbiam siatkówkę, One Direction i 5 Seconds Of Summer. Interesuje się dziennikarstwem. A w przyszłości będę komentatorem sportowym ^^