niedziela, 9 listopada 2014

Epilog

Mama krzątała się po kuchni i przygotowywała wszystko na kolacje z Hemmings'ami. Dzieciaki biegały od furtki w tą i z powrotem. Jedynie ojciec próbował jeszcze zapobiec wieczorowi.
- Daj spokój, to przemili ludzie. Od zawsze Ci mówiłam, że musisz nauczyć się słowa tak.
- Jasne, ja muszę. Za to oni to anioły, które.. - nie zdążył dokończyć bo zadzwonił dzwonek do drzwi.

To co działo się potem, lepiej żeby zostało w naszej małej tajemnicy, ale powiem wam, że kurczak nauczył się latać, ziemniaki stały się "tajną bronią" , słodycze przekupstwem, a ideologie były chodzącymi bombami. I właśnie w ten sposób wróciłam wcześniej do szkoły żeby odpocząć. - zakończyłam a klasa patrzyła na mnie lekko jak na wariatkę, chyba ze względu na ostatnie zdanie. Nagle odezwała się Karolina
- A to ja myślałam, że miałam szalone wakacje, nie mogłam się bardziej pomylić! - wszyscy zaczęli się śmiać i nagle zadzwonił dzwonek.
- Dobra jutro już normalnie lekcja. - odparła nauczycielka.
- Natalia, bo ja muszę Ci... - zaczęła Wiki
- Natalia! - zobaczyłam biegnącego w naszą stronę Maćka, jego mina nie wróżyła niczego dobrego....

***

No i króciutki epilog jak przystało na epilog ;D Nawet nie wiecie jaki jaką niespodziankę mi zrobiliście kiedy w ciągu dwóch dni okazało się że przybyło nam  130 wyświetleń. naprawdę jesteście wielcy!!! Chciałabym jeszcze raz Wam podziękować za czas który ze mną spędziliście to były najlepsze miesiące mojego życia. Chociaż wiem, że nie zawsze wywiązywałam się z obietnic zawsze byliście ze mną. Przede wszystkim chciałabym podziękować "Hemmingsowa" która prawie pod każdym rozdziałem zostawiała mi przemiłe komentarze, które dawały mi olbrzymiego kopa do pisania.
Jak widzicie na końcu epilogu zostawiłam sobie tzw "furtkę "do pisania drugiej część. Przez cały dzisiejszy dzień zastanawiałam się nad tym czy pisać dalej ponieważ jestem już w trakcie przygotowywanie dwóch innych fanfiction. Więc postanowiłam, że zrobię sondaż i to wy zadecydujecie czy chcecie druga część. Macie dwa tygodnie na podjęcie decyzji i  zaznaczenie tak lub nie w ankiecie. Jeśli będzie około 10 osób na tak, to będę pisać dalej.
W takim razie żegnam już się z wami i Kocham Was ♥ / Roxy

1 komentarz:

  1. Jestem zdecydowanie na tak. Musi być druga część, sama końcówka o tym mówi Wiki ma coś do powiedzenia od dłuższego czasu i nadal nie wiadomo co!! Mina Maćka nie wróżyła nic dobrego... Hmm czyżby jakieś kłopoty czekam na drugą część

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Mam 17 lat. Uwielbiam siatkówkę, One Direction i 5 Seconds Of Summer. Interesuje się dziennikarstwem. A w przyszłości będę komentatorem sportowym ^^